Mali Mühür Başvurusu Nasıl Yapılır?

e-Fatura/ e-Arşiv/ e-Defter/e-İrsaliye/e-SMM/e-MM kullanımı için gerekli olan Mali Mühür Sertifikasına aşağıdaki bilgiler ile elektronik olarak başvuru yapabilirsiniz. Başvuru yapıldıktan ve mali mühür ödemesini gerçekleştirdikten sonra, mali mührünüz ortalama 1-2 hafta içerisinde adresinize teslim edilecektir. Sonrasında dilediğiniz an canlı sisteme geçiş yapabileceksiniz. Canlı sistem geçişinizi birlikte tamamlayacağız.

  1. Mali Mühür Sertifikası için mportal.kamusm.gov.tr/bp/edf.go adresine gidilir. Açılan sayfada ilgili alanlar doldurularak başvuru gerçekleştirilir. Bu link üzerinden başvurduğunuzda sadece Mali Mühür Sertifikası için başvurmuş olacaksınız. (Formda Mali mühür seçeneklerinde Akıllı Kart Okuyucu seçilecektir)
  2. Fiyatlandırma: http://mm.kamusm.gov.tr/fiyatlandirma.jsp
  3. Talep edilen ürün ve hizmete uygun bedel, kredi kartı ile ödenebilir ya da Kamu SM banka hesap numarasına yatırılır. Havale/EFT yapılacak ise; VakıfBank Gebze Şubesi / IBAN TR 19 0001 5001 5800 7302 8234 68 numaralı TÜBİTAK-BİLGEM hesabına ödeme yapılır. Ödeme esnasında dekont açıklama alanına Başvuru Kodu yazılır.
  4. Ödeme tamamlandıktan sonra Sertifika Üretim Süreci’ne başlanır.

Mali Mühür Ulaştıktan Sonra ki Süreçler Nelerdir?

Aşağıda belirtilen işlemler için NES Bilgi tarafından destek verilmektedir.

Mali mühür adresinize teslim edildikten sonra mali mührün kurulumlarının yapılarak, pin kodunun alınması pin kodunun alınması ve e-Fatura, e-Defter ön başvurularının Gelir İdaresi Başkanlığı sistemi üzerinden gerçekleştirilmesi gerekir. Ön başvurular tamamlandıktan sonra,  NES Bilgi ile iletişime geçerek aktivasyon işleminin yapılması sağlanmalıdır.

e-Arşiv/ e-İrsaliye/e-SMM/ e-MM/ e-Bilet Uygulamaları için herhangi bir ön başvuruya gerek olmayıp, tüm süreçler NES Bilgi üzerinden tamamlanacaktır.